13 Kasım 2009 Cuma

Kıroyum, evet!


Hani ben video yükleyecektim ya, bilgisayarımda yer olmadığından onu flash belleğime export etmiştim. Dün de youtube iki saate videonun sadece %10'unu yükleyince, "nasıl olsa yarın tatil, oturur sabaha kadar yüklenmesini beklerim ama şimdi uyuyayım" diyerek yüklemeyi durdurdum. Bugün de işten gelir gelmez elimi çantama attım, başımdan aşağı kaynar sular indi!!! Flash belleği iş yerinde ortak kullanıma açık olan bir bilgisayarda takılı olarak unutmuşum. Anında birini arayıp flash belleği çekmeceye koydurttum. Yani size video falan yok bu hafta sonu. Bu kadar aksilik üst üste gelince de, dünyanın en güzel videosu olan haul videoma nazar değdiğini düşündüm :))) Buraya kocaman bir nazar boncuğu çaktım!!!
Sonumun hayır olması dileği ile... =)

Sevgiler...

Hiç yorum yok: