19 Eylül 2008 Cuma

İkinci Fragrancex Siparişim Geldi !!!


www.fragrancex.com 'dan aldığım sample elime ulaştı.Fakat bu sefer biraz uzun sürdü.2 Eylül'de gönderilen paket 17 Eylül'de elime ulaştı ki bu gecikmeler PTT yüzünden oluyor maalesef.Kendime 2.99 dolarlık bir sample ısmarlamıştım,adamlar kocaman pakette sarıp sarmalayıp göndermişler gene.Ben havalı zarfta gelir diye düşünürken paketi kocaman görünce çok güldüm.Biraz önce fragrancex'den üçüncü siparişimi de vermiş bulunuyorum :) Bu sefer ısmarladıklarım çok bomba ürünler.Onlar da elime ulaşınca fiyatlarıyla beraber buraya ekleyeceğim.Çok kârlı bir alışveriş oldu benim için :)
Görüşmek Üzere
İyi alışverişler...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Peki Alien'dan memnun kaldınız mı? Parfümün çok methini duydum.

Araştıran dedi ki...

Alien ilk sıkımda ağır bir koku,ama asla yüzünüzü ekşiteceğiniz kadar değil :)
Gece yatmadan önce öylesine tek bir fıs sıktım boynuma,uyuyana kadar buram buram kokusu geldi burnuma.Sabah uyanır uyanmaz kokusunu aldım diyebilirim,o buram buram koku gitmiş yerine bambaşka,mis gibi bir koku bırakmıştı.Halen de tişörtümü kokluyorum,mis gibi kokuyor.Eğer günlük kullanılacaksa evden çıkmadan yarım saat önce sıkılması daha iyi olur sanırım.
Koku ilk sıkıldığında baharat,biraz vakit geçince de hafif şekerli oryantal bir kokuya dönüşüyor.Acımsı ya da ekşimsi bir koku asla değil.
-Bu arada beyaz tenliyim-

Adsız dedi ki...

Verdiğin bilgiler için teşekkürler.
Gümrükte problem çıkmaması için 2şerli halde 3 gün ara ile bende aşağıdaki siparişleri verdim.
Umarım PTT'de katakulliye gelmez.

-Blue Jeans 2.5 oz Eau De Toilette Spray (Tester)
-Michael Kors 1 oz Eau De Toilette Spray (Low fill factory error, about half full, unboxed)
-Alien 1 oz Eau De Parfum Spray
-Green Irish Tweed 0.04 oz
Vial (sample)

Araştıran dedi ki...

İsimsiz yazar,yorumunuzdaki bazı yerleri sildim.
*****
Umarım gümrükte sıkıntı yaşamazsınız:) Güle güle kullanın.

Araştıran