24 Eylül 2008 Çarşamba

İngiltere'den 365 Gün İndirim !!!

http://www.cheapsmells.com/ 'dan bahsediyorum !!! Bir çok parfüm markası, saç ve cilt bakım ürününü bünyesinde barındıran İngiltere menşeli bir site burası.

Fiyatlar GBP (Great Britain Pound) cinsinden,yani "Aaaa,ne kadar ucuz,20 pound" demeyin sakın.Sizin 20 pound dediğiniz 24 eylül 2oo8 itibariyle 46 lira ediyor... Tamam,46 lira da pahalı değil ama 24 ve de 46 arasında büyük fark var :) GBP üzerinden satış yapan sitelerde bu yanılgıyı yaşayan kesim %90 civarında olduğundan uyarayım dedim;bende kalmasın ihale !!!
Bu döviz çeviri işlerinizi de online olarak hemen üst taraftaki linkten halledebilirsiniz.
Siteyi anlatmaya devam edeyim;bu sabah ısmarladığım parfüm dahil üç kere alışveriş yaptım buradan.İlk alışverişim Mango Adorably'ydi.Paket üç gün içerisinde elimde olmuştu ki bu çok kısa bir süre.Çok sevindirik olmuştum o zamanlar :)
Bu parfümü millete nasıl övdüysem stokları tükendi adamcağızların. Dün akşam bir arkadaşımın haber vermesiyle siteye tekrar bu kokunun geldiğini öğrendim.30 ml ama olsun ! Bu kokuya bayılıyorum.Sol tarafta gördüğünüz 50 ml idi.Bu parfümün 100'lük tester'ını 8 pounda satan bir site vardı.Türkiye hariç bütün Avrupa ülkelerine gönderiyor gıcıklar.Neden Türkiye'ye göndermiyorsunuz diye ısrarla mail atınca çok saçma bir cevap vermişlerdi hatta :)Neyse,konuyu dağıtmayayım gene... Haziran gibi de Versace Baby Rose Jeans 50 ml ısmarladım yine... Bu sefer 9 günde geldi ama...


Umduğundan geç gelince hayal kırıklığı yaşıyor insan.Bu seferki paketin akıbeti ne olur bilmiyorum?? :)
Kişisel konuları geçersek geriye kalan detayları şöyle özetleyebilirim.Gönderim ücreti 2.15 GBP. Yani tarih itibariyle 5 lira! Bir de şöyle uyuz bir durum var;gönderim ücreti parça başına artıyor,yani buradan çok ürün almak mantıklı değil bence.İki parfüme toplamda 10 lira kargo ödeniyor çünkü... Hatta işi abartıp kofre falan alırsanız gönderim ücreti sadece kofre için 3.15 pound oluyor.Parça başına artan gönderim ücretinden pek hoş bahsetmedim ama diğer sitelerle fiyat karşılaştıması yapıp da bu siteyi gönderim ücretine rağmen ucuz bulmanız da olası...
Yazarın Notu:Kuaförlerde görüp iç geçirdiğimiz şu abartı pahalı L'oreal Serie Expert ürünleri burada çok çok ucuz.Fiyatları incelerseniz ne demek istediğimi anlarsınız :)
İyi alışverişler...

Hiç yorum yok: