12 Mart 2009 Perşembe

Ah Ahh !!!

Kızlar, hepiniz çok tatlısınız yaa... Iraz, Siu, Mubi, Bettlejuice, Missred's Diary -daha da yazanlar olacaktır- ... (Bunu yorum kısmına yazarak harcamak istemedim)
Bu ekonomik kriz denen nane fena vurdu beni ve beynimi. Hayal dünyasına girmediğim an Türkiye gerçekleriyle yüzleşip kederden kedere sürükleniyorum... Pek bi' yaratıcıyım bu aralar zaten; krizin üzerimdeki tek olumlu etkisi! İş konusunda da atılımlarım oldu; bu, alışveriş-makyaj-kıyafet üçgeniyle ilintili bir iş de olabilir. Henüz her şey konuşma-tasarlama aşamasında. Sizlerin de pozitif enerjisine inanıyorum. Sadece bu yazıyı okurken bile güzel şeyler düşünmeniz bana yetecektir. Tıpkı yorumlarınızı okurken benim yaptığım gibi.

Hepinize çifter öpücük !!!

{arastiran}

Not: Bu aralar çok fazla konu dışı takılıyorum, beni affedin.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Affedildin.. çünkü biliyorum yazmaya dönünce çok daha iyisiyle geleceksin bize :)

Unknown dedi ki...

umarım iş konusundaki atılımların bir an önce istediğin gibi gerçekleşir. Sana şans diliyorum:))

kkkk dedi ki...

ins hersey yoluna girer cnm inan herkes ayni durumda seninle herkes birseyler yapmaya ugrasiyor