19 Temmuz 2010 Pazartesi

Dorothy Perkins'den Alışveriş

İngiltere menşeli bu site orta kalitede markaların toplu satıldığı bir yer. Kıyafet, ayakkabı, çanta, takı vs satılıyor... Uttam, LondonRise, Elite, Closet, Flame, Sequins & Pearls, PurpleB-Soul, Vero Moda, Lila, Culture, Silver Stitch, Dare2b, Luxe, Leighton, Sacha,  London, Black Gardenia, Timeless, Belle & amp; Mimi, Dunlop, Fiorelli, Mischa Barton, Ribbon &amp, Asher, Candy Box Beads, Salon Confidential,,Wonderbra gibi markalar satılıyor!

Zaten Dorothy Perkins adını bir çoğunuz duymuştur. Ben fiyatları çok uygun buldum açıkçası. Tabii ürünlerin indirimde olmasının çok katkısı var:)

https://www.dorothyperkins.com/

Şimdi ürünlerden bir kaç seçmece yaptım sizlere.



10 £



10 £





7 £

 

10 £


5 £

 

10 £



1 £


1 £

 

12 £

 

7 £

 


10 £

Shipping ücreti Türkiye'ye sabit 10.50 £.  Pound'un 2.5 TL civarında olduğunu da unutmamak gerek.
Ama indirim ürünleri arasında kaçırılmayacak bir çok şey var. Mesela takılar, ayakkabılar ve de şık elbiseler çok uygun fiyata...

Sevgiler

Araştıran

6 yorum:

Ares dedi ki...

biz bu ürünleri nasıl alıcaz acaba:)Bİr bilgin var mı?

Araştıran dedi ki...

Anlayamadım???

Yazıda yeterince açık değil mi?

:)))

just_gülse dedi ki...

Araştırancım yazıyı görünce cok sevindirik oldum:)senin tavisye etmen beni mutlu etti cünkü ben dorothy perkins uk sitesinden sipariş verdim.4 gün gibi kısa bir sürede elime ulaştı.5 sterline babet,2 sterline taç ve bileklik aldım.kaliteleri cok iyi cok begendim.10 sterlin kargo ödedim..

Adsız dedi ki...

meraba acaba fransada olan mınerallı ve mıneralsız makyaj urunlerının markalarını eger bılıyorsanız soyler mısınız tesekkurler

Pınar dedi ki...

merhaba,
bu sıteden aynı anda 5 adet sipariş etsek,kargo parası sadece 10.50 £ mi oduyoruz?
yani kac adet urun aldıgımızın bır onemı yok ?
tesekkurler..

özlem dedi ki...

dorothy perkinsten bugün sipariş verdim. ürünler güzele benziyor ama bakalım elimize ne geçecek:)