26 Temmuz 2010 Pazartesi

İngiltere'den Evans [Büyük Beden] Alışverişi !



Evans Türkiye'de de mağazaları bulunan bir markaydı fakat hala varlar mı onu bilemiyorum. Büyük beden olup da -haklı olarak-dünya trendlerini takip etmek isteyen kadınlar için süper bir site!
Türkiye'ye gönderim ücreti sabit 10.50 £ = 25 TL (yaklaşık)
1 £ = 2.50 TL  -yaklaşık-
Fiyatlar mango-zara kıvamında hem de şu an indirimdeler...
Sitede kıyafetlerin, aksesuarların yanı sıra büyük beden çamaşırlar-mayolar, geniş ayaklar için ayakkabılar da var... En büyük ayak genişliği ölçüsü EEE olarak belirtiliyor.
Eğer ayakkabı geniş ayaklar için değilse "E Only" diye bir ibare oluyor.


18 £


Geniş ayaklar için babet - 20 £


Çanta 20 £


 

Sağdaki pembe elbise-tunik 7 £


Sevgiler

Araştıran 



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim de evans maceram oldu,ben biraz korkarak alisveris yaptim bedenleri uyar mi uymaz mi diye,ama yeni birsey alamadim.zamaninda ankamall'da magazalari vardi,ordan denediklerimi aldim. ankamall'daki evans kapancagi sira %80e yakin bi indirim,ustune de 2 ode 3 al yapti.ama gittigmde hersey tukenmisti,magazadaki elemanlar bos askilari topluyolardi:) Evans tombik ve daha ust bayanlara ne giysem derdine guzel care buluyor.urun yelpazesi ck genis ama yine de herseyi cuk oturmuyo,denemek lazim. ingilteredeki sitesinden alisverismde onceden bildigimi aldim, musteri hizmtlerne aklima takilan bi soruya 3 gunde anca yanit alabilsem de oldukca kibar ve profesyonel olmalari artiydi. ben 3 urun getirttirdim. kargo ucreti daha makul olabilir,takipli posta ile gonderiyolar. bir de arastiran,senin araciliginla demek istiyorum,kotlari bi harika,gercekten kaliteli