20 Ekim 2008 Pazartesi

Merhaba Blog !!!

Bugün yeni site yazmaktansa serbest takılmayı tercih ediyorum.Her şeyden önce bu bloga gösterilen ilgiden çok memnunum,bir çokları için bir yol gösterici olmak gerçekten çok güzel bir duygu.
Üç senedir aktif olarak blog yazıyorum;gösterilen ilgi her zaman muhteşem,her zaman destek vericiydi.Bu blogda da öyle oldu.Fakat bu blogda şöyle bir sorun var.Alışveriş bir çok insanın ucundan kıyısında dahil olduğu sosyal bir gevşeme şekli.İşte bu sebepten dolayı her kesimden insan okuyor bu blogu.Takdir etmeyi bilen,en önemlisi bunu dile getiren insanlar bana çok keyif veriyor.Biraz da kendimi görüyorum çünkü o insanlarda.
Fakat bir önceki yazımdaki "emeğe saygı" kısmına o kadar çok yorum geldi ki, en son saydığımda onbeşti hatta -ki hiçbirini yayımlamadım- şaşkınlık içinde okudum hepsini !!! İşin ilginci, reel hayatımda beni enterese bile etmeyecek kişilerin yorum yazması oldu.Yani bunların adı yok! Ya da var ama reddediyorlar :)

Hatta iki tanesine çok güldüm;bir tanesi Türkiye'de strawberrynet'den ilk alışveriş eden benim demiş.Nasıl yanii,bana ne kii , burada yapmak isteyeceğim en son şey bu tür şeylerle muhattap olmak,biz burada birkaç kız -kemik takipçiler- eğlenip,gevezelik ediyoruz :) İlk alışveriş eden benim dedim de mi alındı,nedir yani :) N'olur yapmayın yaa ... !

Bir tanesi de cosme-de sitesi için;hani ben tarih falan dedim ya üstüne alınmış; ben o siteyi 12 eylülde buldum demiş.Önce bir durdum,güldüm,döndüm bir daha güldüm.Ayol bana ne,seni tanımam etmem,müneccim de değilim.12 eylül'ün tarihi öneminin yanında, adsız bir yazarın 12 eylülde cosme-de sitesini kendi dünyasında bulma macerası da eklendi beynime... Bulduğu günü notere tasdikletti sanırım :))) Başka bir açıklaması yok !!! Kesin bir tarih girilmesi de ilginç,bu konuda başka bir blog var da benim mi haberim yok çok merak ettim ?!? 12 eylül tarihli bir blog postu aratacaktım google'da ama vazgeçtim şimdi :) Kimsenin fantezi dünyası beni ilgilendirmez,bırakalım dağınık kalsın :)

Ayrıca kendisinin atladığı bir konu var;12 eylülde Ablam o siteden aldığım rimeli sürüyordu; bir de 13 günlük gönderim süresini çıkartın,al sana Ağustos ki siteyi bulur bulmaz da üstüne atlamadım... Ama maalesef noter onaylı "site bulum tarihi" belgem yok,çok mahçubum sizlere karşı :) Lütfen kendinizi tatmin etmeden önce yazılarımı dikkatli okuyun !!!


Adsız yorumlarla ve de komik yorum içerikleriyle bir daha ilgilenmeyeceğim;bilginize... Bu sizin 15'er dakikalık ünlü olma maratonunuzun sonu -Andy Warhol ne güzel söylemiş-Yazdığım siteleri de alıntı yapmadan yazabilirsiniz ama lütfen o siteden alıveriş eden kaçıncı Türk olduğunuzu ve de siteyle ilk temas tarihinizi de yazın !!! Hatta çok isteyenleri nüfusuma da kaydettirebilirim;madem adınızı yazmaya beis görüyorsunuz ! O ad, size gerçekleri söylediğinizi düşünürken bile fazla geliyorsa bu işte bir iş var demektir !!!



Sevgiler...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Açıkçası ben çilek dışında yazdığın hiçbir siteyi bilmiyordum ve senden öğrendim :) Daha önceki yorumlarda yazdığım gibi çok fazla makyaj malzemesi almadığım için alırken o ürünün ihtiyacımı karşılamasını bekliyorum ama genelde olmuyor.Ben kendi adıma sana kocaman teşekkür borçluyum çünkü hem bu siteden hemde diğer blogdan çok şey öğrendim!

Birde umarım adsız yorumları kapatmazsın çünkü o zaman ben yazamam :)

Gülden

Not:yorumumu yayınlamayabilirsin.Ben kişisel olarak sana kocaman teşekkür etmek istedim sadece ;)

Araştıran dedi ki...

Gülden: Hani yazımda bir yer var ya "...biz burada birkaç kız -kemik takipçiler- eğlenip,gevezelik ediyoruz :) ..."
Buna sen de dahilsin çünkü gerçekten sohbet edip eğleniyoruz.Adsız yorumlara elbette ki kapatmam çünkü herkes blogger'a üye olmak zorunda değil; kaldı ki sen yazının sonuna adını ekliyorsun.Bu bir nezaket göstergesidir.
Ben de sana blogları takip ettiğin ve de zarif yorumlarınla destek verdiğin için teşekkür ediyorum...

Sevgiler...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Merhaba,

Sakın abuk subuk yorumlara takılıp canınızı sıkmayın. Blog şahane ve bence büyük bir eksikti. Bildiğim bilmediğim veya alışveriş yapmakta tereddüt ettiğim siteleri tanıtıyorsunuz ve aklımızdaki soru işaretleri sayenizde yok oluyor.. Kimseye aldırmayın .. Devam! :)

Siu

Araştıran dedi ki...

Siu: Çok teşekkür ederim.Birilerinin işine yarayan şeyler yazmak bana çok büyük haz veriyor.Sizin de dediğiniz gibi abuk subuklar ve de kafaya takmaya değmez! Zaten bundan sonraki davranış şeklim bu olacak :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Blogunuzun siki takipcisiyim bana cesaret verdi yorumlariniz artik bende internette alisveris yapanlara katildim:) ama henuz siparislerim gelmedi bekliyorum

Bu bloga verdiginiz emek icin tesekkur ederim

sevgiler..

Fatma

Adsız dedi ki...

merhaba

Çok güzel bir blog yapmışşın. İşe yarar bilgiler veriyorsun. Artık alışveriş için yurtdışına çıkmayı beklemeyeceğin.:)Umarım yazmaya devam edersin.

servet

Araştıran dedi ki...

Fatma:Aaaa,çok sevindim !!! Hangi siteyi denediniz,nasıl ciciler aldınız merak ettim :)

Servet:Tabii ki yazmaya devam ediyorum.1 gün içinde 200-250 kişi giriyor;ben de bu ilgiyi beklemiyordum açıkçası !!! İlgine çok teşekkür ederim.


Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Size gerçekten böyle mi yazdılar yaa.Bence şaka ediyorsunuz.Bunu yazmalarının tek bir sebebi var ama bunu söylememe bile gerek yok.
Sizin yaptığınız işteki güzellik bulduğunuz siteleri derli toplu bir şekilde yazmak.Yoksa başkası isterse 25 ağustosta bulsun,bana bir faydası yoksa ben neyleyeyim öyle işi.Esprili yazmışsınız bir de,çok hoşuma gitti.Andy Warhol çok yakışmış :]

Hatice

Adsız dedi ki...

uzun zamandır görünmüyosun ortalıklarda ...çok tembelsin çokkkk :) bu arada fragrancex den verdiğim siparişler geldi.Sana ve emeğine çok teşekkür ederim bunun yanında bir şeye daha içtenlikle teşekkürü borç bilirim bu kadar insanın tersine paylaşımcı olman takdire şayan bi davranış... BUGÜN BÜTÜN ALKIŞLAR SANA
EMEL