14 Ekim 2008 Salı

Nars,Shu Uemura ya da Laura Mercier... Hepsi bir adreste: Kiss and Makeup NY !

Yukarıda saydığım markalar çok cazip değil mi,hele ki Nars ve de onun muhteşem allıklarını düşününce... Ya da Shu Uemura'nın meşhur kirpik kıvırıcısını... İşte tüm bu güzellikleri ve de daha fazla markayı uygun fiyatlara bu adresten alabilirsiniz:

http://www.kissandmakeupny.com/

1-Uluslararası gönderim ücretleri 5.95 $ ve de bu fiyat sadece kozmetik alırsanız fix.Cilt bakım ürünlerine daha farklı bir prosedür uyguluyorlar sanırım.
2- Her siparişte mutlaka sample (numune) hediye ediyorlar.Genelde Mario Basescu marka oluyor.
3-Sorunsuz ve güvenilir bir site.
4-Alışveriş yapmak için üye olmak gerekmiyor.Beğendiğiniz ürünleri sepete ekleyip,en sonunda da adres girip ödeme yapabilirsiniz.


Meşhur Shu Uemura Kirpik Kıvırıcısı - 19 $

Nars Allık - 25 $

www.beautyholicsanonymous.com 'dan alıntıdır.
Siparişler üst tarafta görülen havalı zarflarda geliyor.

www.beautyholicsanonymous.com 'dan alıntıdır.

www.beautyholicsanonymous.com 'dan alıntıdır.
Siparişle birlikte hediye edilen sample'dan (numune) örnek:Mario Badescu Eye Cream


Keyifli Alışverişler...

7 yorum:

admin dedi ki...

Çok güzel ürünler ancak site bana strawberrynet'den sonra sanki biraz pahalı geldi, biraz düşüneyim :)

bir de, ELF ürünlerini satan site biliyor musun, şu aralar onu arıyorum, gittigidiyorda var ama US fiyatına göre pahalı satıyorlar..

bilgin varsa paylaşırsan çok mutlu olurum :))

Araştıran dedi ki...

Iraz:Ama bu sitedeki fiyatlar Türkiye fiyatlarına göre yine çok ucuz :)
**************
ELF satan br site biliyorum,hem de 1$'a satıyorlar!!! Ama ürünler çok kısa süre içinde "out of stock" oluyor.Oradan bir şeyler sipariş ettim.Benimkiler gelirse haber veririm sana da !!! Yalnız o siteyi buraya yazmayı düşünmüyorum çünkü gittigidiyor satıcıları talan eder orayı,bize de tanesi 10 liradan kakalarlar.En iyisi; buraya uzun süredir yorum yazan,göz aşinalığım olan kişilere söylememek olur :)
Not:Ben yaklaşık bir senedir ELF arıyordum desem... Siteyi bulalı bir ay oldu ve de inanılmaz sevindim !!!

admin dedi ki...

Yaa olmadı ama şimdi :) o kaynaktan bende faydalanmak istiyorum:)

bana da ilk kez amerikalı bi arkadaşım getirdi önce ucuz diye pek güvenmedim ama kullanınca çok memnun kaldım. gittigidiyorda çok pahalıya satıyorlar.

eyeslipsface.co.uk'de türkiyeye gönderdiklerini söylüyorlar ama emin olamadım.

Araştıran dedi ki...

O adresten gönderiyorlar.5-6 ay öncesine kadar göndermiyorlardı ama artık gönderiyorlar.
******
Benim siparişim gelince sana bildireceğim,merak etme.Sadece güvenilirliğini test etmek istiyorum :) Eğer sipariş gönderme konusunda güvenilir değillerse kötü yönlendirmek istemem.Benimkiler haftaya cuma falan gelir.O zaman sana bildiririm,tamam mı ?!?

:)))

Sevgiler...

Esra E. dedi ki...

arastıran selam,
just make up net te gördüm sizin diger kızlar buradan alısveriş yapmıslar güvenli oldugunu söylüyorlar herhangi bir takip no var mı ? biraz geç geliyormuş galiba kaybolma durumuna karsın paypal ile ödeme yapsam daha mı garantili olur? hiç sorun yasadın mı tavsiyelerini bekliyorum teşekkürlerimle :)

Araştıran dedi ki...

Bildiğim kadarıyla takip no vermiyor. Paypal ile alman en iyisi çünkü paranı geri alma ihtimalin çok yüksek -tabii bir şanssızlık yaşarsan- :)

Esra E. dedi ki...

canım cok sağol inş. yaşamadm nars allık almak istiyorum sansımı deneyeceğim teşekkürler