11 Ekim 2008 Cumartesi

Tırnak Bakım Ürünleri

Sally Hansen ürünleri yurtdışında çok çok ucuza satılmasına rağmen burada bazı ürünlerine gerçekten fahiş fiyatlar isteyebiliyorlar.Bana yöneltilen bir rica sonrası Sally Hansen ürünlerini satan site araştırmaya koyuldum.Tüm seriyi satan bir site yok maalsef.Sadece İngiltere menşeli bir site bulabildim.Onu da şimdi ekleyeceğim.Ama onun öncesinde tırnak bakımı konusunda Mavala markasının Sally Hansen'dan çok daha başarılı olduğunu belirtmek isterim...

1-İlk olarak yazacağım siteyi Sally Hansen satması haricinde çok çok beğendim.Bir çok ürün çok uygun fiyatlara satılıyor,yani sepetinizi gönlünüzde doldurma şansınız var.Sally Hansen ürünü ne yazık ki çok yok.Sadece bu ve de bu sayfadaki ürünler var.Bu siteyi ayrıntılı olarak başka bir yazıda da anlatacağım.Yanlız fiyatları GBP cinsinden;dolar olarak görmek isterseniz sol tarafta yer alan para birimi değiştirme kutucuğundan işinizi halledebilirsiniz.
450 grama kadar posta parası 4.95 GBP.Yani 10 TL gibi bir şey ediyor.

2-Mavala almak isterseniz de http://www.strawberrynet.com/ sitesinde bir sürü ürününü bulabilirsiniz.

İyi alışverişler...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, ilk defa bir bloga yorum bırakıyorum. blogunuz çok ilgimi çekti ve aynı zamanda bildiklerinizi paylaşmanız da çok güzel. güzellik, bakım, kozmetik aşığı her kadın gibi:P ben de strawberyyden haberdardım ve alışverişlerimi bu site üzerinden yapıyorum, ama bazı markalar burada yok. şimdi özellikle gönderi ücreti almayan diğer sitelerde beğendiğim ve bulamadığım ürünleri gördüm ama çok az ingilizceyle takdir edersiniz ki pek kolay olmuyor. şimdi çok şey isteyeceğim:P ama bu sitelerden nasıl alışveriş yapabileceğimizi belki sayfaları kopyalayıp ve oklarla falan yada ne bileyim başka bir yolla anlatabilir misiniz:)) inanın bu şekilde çok daha faydalı olacak verdiğiniz bilgiler çünkü strawberyy dışındaki siteler türkçe içerik göstermiyor...
sevgilerle
zeynebinberil

Araştıran dedi ki...

:)
Site isimlerini bana bildirirseniz belki yardımcı olabilirim...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Tırnak bakım ürünleri için teşekkür ederim.Benim için uğraşmışsın,araştırmışsın gerçekten çok sevindim.Hemen incelemeye koyuluyorum..Çok çok teşekkür ederim tekrardan

Gülden

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Strawberyye üye olmadan da e-mail adresimle sipariş verebiliyorum. Ama diğer siteler üyelik gerektiriyor anladığım kadarıyla, cosme-de.com a üye oldum, diğerleri (www.cosmetictimes.com, www.facial-shop.com , www.beautive.com )de sanırım önce üyelik gerektiriyor. Bu şekilde işliyorsa sistem sorun yok, ben üye olmadan denemiştim:))

Bu arada birkaç site de ben yazayım, madem bu konuda yazıyorsun. Belki de sen biliyorsun zaten:))Ama ben buralardan alışveriş yapmadım hiç.

http://www.beautysteals.com/

http://www.bce-europe.com/

http://www.benefitcosmetics.com/gp/home.html

http://www.lovelula.com/cat_trial.cfm

Bir de türkiyeden çok ucuz denilebilecek fiyata ürünler satan iki site biliyorum, bazen gerçekten çok cici şeyler olabiliyor.
http://www.kachmaz.com/site/index.asp
http://www.outletim.com/outletim/index.jsp
not: bu yorumu yayınlamayabilirsin:)
zeynebinberil
sevgilerle

Adsız dedi ki...

bende kesinlikle katılıyorum, mavala Sally den daha iyi sonuç veriyor:)ayrıca ojelerine bayılıyorum:)

Araştıran dedi ki...

Gülden: Ciddi bir mesai harcamama rağmen Sally Hansen satan düzgün bir yer bulamadım.Ya da buldum,uluslararası gönderime 40 $ istedi !!! Mavala ürünlerini Türkiye'de inceleyip belirttiğim siteden de alışveriş yapabilirsin.Emin ol, Mavala Sally Hansen'dan daha iyi =)

zeynebinberil:Öncelikle yazdığın siteler için çok teşekkür ederim :) Yabancı olanları biliyordum ama yerli siteleri daha önce görmemiştim.Onlara kesin göz atacağım.Saydığın sitelerin sistemlerini inceleyip sana bilgi vereceğim.Anladığım kadarıyla naturel ürünlere ilgin var.Çok yakında mineral makyaj'la ilgili siteler de tanıtacağım.İlgin için teşekkürler:)

Güldem:Herkes aynı şeyi söylüyor :)
OPI'nin de ojeleri çok iyiymiş,onların satıldığı bir site varmış,arkadaşım söyledi.Orayı da ekleyeceğim mutlaka !!


Herkese Sevgiler :)

Araştıran dedi ki...

zeynebinberil:Senin de keşfettiğin gibi, strawberrynet'ten farklı olarak sadece üye olmak gerekiyor :)

Sevgiler...