16 Aralık 2009 Çarşamba

Acele Edin; Stila "Ulta" Mate Set Yeniden Strawberrynet.com'da !!!




Ürün sayfasına ulaşmak için fotoğrafa tıklayın!!!

STILA
'Best of Stila' Ulta Mate Stila 8-Piece Set:

1x Illuminating Tinted Moisturizer SPF15 50ml ( #Shade 01 )
1x Convertible Color Dual Lip & Cheek Cream 2.2g ( #Peony )
3x Shimmer Eyeshadow 2.6g ( #Go Lightly, #Wheat, #Mystic )
1x Ultra Shimmer Eyeshadow 2.6g ( #Kitten )
1x Major Lash Mascara 5g ( # Black )
1x Lip Glaze 2.4ml ( #Ulta Mate Pink )

30 TL

Sevgiler

{araştıran}

12 yorum:

Drama Queen dedi ki...

siparişi verdim bile:)

Esra E. dedi ki...

CANIM ALDIM BİLE ÇOK SAĞOL:)
BÖYLE GÜZEL HABERLERİ BEKLİYORUM :)
TEŞEKKÜRLER

Sim dedi ki...

heme attım sepete..

30 TL üzerinden %10 indirim de var, eder sana 27 TL..

Bi de bağlılık indirimi.. ooh :)

Araştıran dedi ki...

Güle güle kullanın kızlar!!!

Bu da Benim Güncem dedi ki...

daha fazla karşı koyamadım ben de aldım:)haber verdgn için saol cnm

Gül_se dedi ki...

haberini görür görmez bende hemen aldım..birdee benefit in bronz kitini aldımm.

Araştıran dedi ki...

Sochic: Rica ederim, görevimiz :)

Gül_Se: Benefit bronz kiti çok merak ediyorum. Paketin gelince fotoğraflayıp gönderirsen almak isteyenlere örnek teşkil eder:)

GüL_Se dedi ki...

varya sen benden cok yaşayacaksın:P inş.:)
nasıl bir empati kurmuşşak aramızda:) bende bugün gelen makyaj kitlerinin rsimlerini yollamayı düşündüm.birde elizabeth arden in bronzer kitini aldım onuda yollarım.ama swatch yapma konusunda iyi değilim sadece resimlerini yollasam olur degilmi cnm? yakından cekerim renkler konusunda örnek olsun diye..

bu arada senden bir ricam var.ben bu akşam love-makeup.cok.uk den alışveriş yapacagım.indirim kodu arıyorum deli gibi.sen vermişsin ama zamanı gecmiş.nerden bulabilirim.%10 bile olsa kargo bedavay gelir.alışverişim sterlin ile olunca incecik hesaplar yapıyorum valla.

Araştıran dedi ki...

Ürün boyutlarını ve renklerini net görebileceğimiz fotolar olsun yeter, swatch'a gerek yok :)

İndirim kodu da maalesef bilmiyorum, rastlarsam söylerim !

Pell-in dedi ki...

bende aldım bile (:
indirimle 26,70'e geldi.

Şu "Gift Of Glow Bronzing Kit"te indirime girse keşke. Gözüm kaldı tam benlikmiş.

RaheL dedi ki...

tamam o sekilde fotolar yollayacagım:)
tamam cok sağol rastlarsan haberdar edersin.

Araştıran dedi ki...

Pell-in
Ben de tüm setleri istiyorum. indirime girmese de bazı setler bitmiş bile :(