7 Aralık 2009 Pazartesi

Myus ile Everyday Minerals Siparişim


www.everydayminerals.com
Daha önce EM'in Türkiye gönderimini durdurduğunu duyurmuştum sizlere. Sesimi duyan JM sayesinde myus aracılığıyla bu cicileri sipariş ettim -bir bu kadarı da ablam için alındı-.
Ürünler elime toplam yedi günde ulaştı. Myus gönderim ücreti 34 dolar tuttu. Ürünleri %40 indirimli aldığımız için bu para bize pek dokunmadı.
%40 indirim ise 11 tam boy ürün alımında aktive oluyor.


Yukarıda gördüğünüz ürünlerin sadece birini daha önce denedim. O da golden fair fondöten. Diğerleri benim için ilkti! Hepsinden de çok memnunum -rujlardan pek değil-. Bu ürünlerin tanıtımı yakınlarda www.just-makeup.net 'te olacak.

Sevgiler

{araştıran}

8 yorum:

Esra E. dedi ki...

cicilerini güle güle kullan üzerinde mint yazanı merakla bekliyorum:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben de unutmuştum everyday mienrals tan alışveriş yapmayı.hemen atlıyım.çok güzeller, güle güle kullan..

nily21 dedi ki...

güle güle kullan..yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

yaaaaa
çok güzel görünüyolar.Peki birdaha sipariş yollamicak mı everyday?Daha öncede siparişer durdurulmuş ama tekrar başlamış şimdi böle bi umut yok mu?sen nasıl tedarik ettin ürünleri?ortaklaşa sipariş verip kargoyu paylaşıp getirtme imkanımız yok mu?lütfen yardımcı olun
tşk

Unknown dedi ki...

Yavrucum ben myus ile getirtmemiştim ama olsun napalım artık olan olmuş =) Öpüldün çok!

GüL_Se dedi ki...

güle güle kullan cnm.gözlerim bayram etti.edm istiyorum bendeee:(( i.d almayı düşünüyorum tavsiye eder misin.edm de en sevdigim ton sunkissed fair.buna yakın hangi tonu almalıyım i.d den?

Araştıran dedi ki...

:)))) Pot kırmışım galiba JM :)))
Amerikadaniste miydi yoksa :S

banu dedi ki...

güle güle kulanın, hepsi çok güzel.Ben de bir everyday kullanıcısı olarak direkt Türkiye'ye gönderecekleri günü bekliyordum, bu arada da yeni markalar araştırdım.'Blusche' markasını denedim, açıkçası çok da beğendim.Everyday'in Türkiye'ye gönderim yapacağını pek zannetmiyorum.Uzun zaman oldu ve herhangi bir çaba sarfetmiyorlar kanımca,
sevgiler,