25 Aralık 2009 Cuma

Inglot Yenilendi!

Fotoğraf, beaut.ie sitesinden alınmıştır, temsilidir

23 Aralık 2009 itibariyle Inglot'un palet oluşturma sistemi tamamiyle yenilendi!!! Dün bizzat gidip Panora mağazasında her şeyi test edip onayladım. Concealer, ruj, kaş farı ve wax panları en büyük yenilik! Fakat şöyle de bir değişiklik olmuş, aldığınız paleti tamamen doldurmak zorundasınız. Üçlü palet ve de bir far alamıyorsunuz. Üçlü paletle beraber üç de far almanız gerekiyor. Bence bu sistem pek iyi olmamış, tekrer gözden geçirseler iyi olur! Dün belli bir limitim vardı; bir adet palet ve pudra alabilirdim sadece fakat alamadım maalesef, bütün paleti doldurmam gerekiyormuş. Ama renkler artık tekli satılan renklerle birebir, paletler çok değişik fakat aynasız, düzenleme standı eskisine göre çok çok güzel, bir de ürünler çok ellenmediğinden dolayı misler gibiydi her yer, ben yeni sisteme, renklere ve dokulara tek kelimeyle ba-yıl-dım!!!
Panora Inglot'a uğrar da bakarsanız, bilin ki freedom standındaki her renge ilk ben elledim. Oradan sizinle buluşmuş sayılırız :)
Far - Ruj - Concealer - Kaş Farı ve Wax'ı : 19 TL
Allık : 27 TL -yaklaşık-
Pudra: 31 TL -yaklaşık-
Sevgiler
{araştıran}
Not: Önceden paletiniz varsa oraya götürüp içerisine "pan" alabilirsiniz!
Palet tamamlamaya gerek yok!

3 yorum:

aysse dedi ki...

nasıl yani araştıran; şimdi bende 2 tane aynalı palet var orta boy.
renkler pek iyi değil tekli kare farlardan almak istesem tek olarak alamayacağım mı?İlla yeni palet alıp full doldurmam mı gerek?Çok saçma olmuş böyleyse
bide tekli kare farların yeni renkleri gelmiş mi?fiyat nedir?ay çok soru sordum ama! İnglotu seviyorum ben.

Araştıran dedi ki...

Fiyatları 19 lira farların, renkler de süper!!
Önceden paletin varsa sanırım tek satıyorlur panları :)

Adsız dedi ki...

daha önce de paleti yanında olmayana tek başına far satmıyorlardı. bu yüzden hiç bişey almadım ve almayacağım da inglottan. neyi, nereden, kaç tane alacağım benim tekelimde olmalı, kendimce boykot ediyorum onları:)