29 Aralık 2009 Salı

Höö!!! Gerçek mi??? Haute Look

EDİT: GERÇEK DEĞİLMİŞ MAALESEF, AĞZIMIZA BİR PARMAK BAL ÇALIP KAÇIYORLARMIŞ MEĞERSEM! UMUTLANDIRDIĞIM BİRİLERİ VARSA KUSURA BAKMASIN.


Limango ve Markafoni'nin yabancı versiyonu ve de shiping çok ucuz!!!
Sepete bir elbise ve de ruj attım sadece 7 dolar shipping parası çıktı! Sisteme kayıt olduğunuz zaman mailinize zaman zaman indirim kuponları geliyormuş.
Yarın Becca ürünlerinin indirimli satışı olacak!
Girip incelemekte fayda var!!!
Sevgiler
{araştıran}

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne yazık ki sadece ağız sulandırıyorlar kuzu :(

"6. Does HauteLook ship internationally?
Currently, HauteLook ships only to the US and Canada. However, we are committed to giving everyone insider's access to the world's best brands, so we're looking into the best ways to serve our international members."

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş bu site :)
Teşekkürler araştıran..

Sim dedi ki...

süpersin seeen

layla dedi ki...

valla çok hoş bir site inceliyorum dakikalardır.ama güvenilirmidir,orjinalmidir,nasıl gönderiliyor ki paketler vs. sen alışveriş yaptınmı yada yapanlar paylaşırmı lütfen...zaten limango ve markafoniden alışveriş yapıyorum bu sitede güzelmiş... tecrübeler lütfen...

Araştıran dedi ki...

Mubi: Bööö, ben de gerçek olamayacak kadar süper bulmuştum bu olayı zaten!

Ama yine de mail atıp sormakta fayda var :)

Irem dedi ki...

merhabalar
bende bayadır bakıyorum bu siteye fakat international shipping hizmeti yok maalesef..
yeni eklendi zannettim ama göremedim :(

duyqş dedi ki...

Sevgili araştıran, m....u.m... hani şu ecotools sitesi artık turkiyeye gönderim yapmuyormuş :(

Adsız dedi ki...

Aaaahhh ahh,o haute look 'a ne roberto cavalliler,ne ferreler ne beccalar,rapid lash ler geldi gitti...Hem de 80% indirimlerle...Baktık,baktık kaldık...Yapmasınlar böyle,depresyona girdik,hala bakıyoruz bizim olamayacagını bile bile:(

Araştıran dedi ki...

duyqş: Site sahibiyle aram iyi, bu konuda da mailleştik! Sadece kayıtlı postayla gönderme meselesini düşünebilir belki :)O da eski müşterilere...

Adsız dedi ki...

merhaba,

ben de bu postta gorup uye oldum hatta az once gelen urban decay satısının baslayacagı haberıyle uctum ama sımdı shıppıng sorununu ogrenınce hayallerım suya gömuldu..:(

defev dedi ki...

Araştıran, sen demesen bilmeyecektim Türkiye'ye gönderimin iptal olduğunu:-(yılbaşından önce verdiğim 2 siparişten birisi geldi hatta ordan, diğeri de yolda. Üzüldüm ya şimdi:-(((elflerimi de ordan alıyordum püfffffff:-((((