18 Aralık 2009 Cuma

Sephora'de Stila va Laura Mercier Ürünlerinde %50 indirim!!!

Yakırıdaki set 35 TL
Bu setin başka renklere sahip olanları da var; galiba iki çeşitti.







Yukarıdaki Setlerin Tanesi 30 TL


Bu setten de vardı ama fiyatını sormayı unuttum. İsterseniz Panora Sephora'yı arayarak sorabilirsiniz.



Yukarıdaki Set yanılmıyorsam 40 liraydı ya da 30 ???

Bu set Strawberrynet.com'da 22 TL !





Yukarıdaki dörtlü kompakt 20 TL

Yukarıdaki üçlü kompakt 20 TL
Allık Panlar 25 TL, Farlar 20 TL idi...
Kompaktlara ihtiyacı olanlar Hemen Panora Sephora'ya uğrasınlar !!!


Araştıran Panora'dan bildirdi!!!
Sevgiler

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Araştıran tamam belli oldu, senin amacın bizi iflas ettirmek:)))

aysse dedi ki...

bu farlara göre çok iyi fiyat keşke burda da olsa da sephora gidebilsek kesinlikle 40 tl'ye 7 renge verilir ve gramajarı çok büyük.

Araştıran dedi ki...

Elvan: :))) Cüzdanının bereketi bol olur inşallah :)

ayse:Belki Sephora Telefonla sipariş alıyordur.

Flame dedi ki...

Benimde içim gitti ama uzaktan sadece :( Ne kötüüüü! Sırf bu yüzden bu kentten gidesim var!! İzmit'e mağaza açın SEPHORA pleaseeee :DD

Adsız dedi ki...

bu indirim sadece ankara daki sephoradamı geçerlii :(

Adsız dedi ki...

Ay ben ayakta uyuyorum. Panora Sephora'da Laura Mercier mi var??? Onun ürünlerine baktın mı peki? Bütün ürünlerde indirim var mı, yoksa far allık gibi ürünlerde mi var sadece? Concealer pot almak istiyordum da, umarım vardır.

Başak

Araştıran dedi ki...

Sephora her şehre mağaza açsın!!!

////////////////

Bütüm Sephoralarda geçerlidir bence!

///////////////

Bütün ürünlerinde indirim var!